sobota, 17 lutego 2018

Ubiór

Nudziło mi się i stwierdziłam, że pora już tutaj coś wrzucić. No i jestem (tu miejsce na aplaus xd)
Więc proszę macie ubiory rodem z mojej szafy:






W jej skład wchodzą:
Przezroczysty peniuar 8G
Szkolny mundurek 15G
Okulary ,,Czarny kot'' 7000S
Kolczyki ,,Freedom'' 490S
Buty ,,WOW'' 1700S
RAZEM: 23G i 9190S





W jej skład wchodzą:
Podkoszulek ,,Błękitna gwiazda'' 29G
Dżinsy 15G
Buty ,,Punk'' 33G
Kokardka 17G
Nauszniki ,,Błękitna gwiazda'' 28G
RAZEM: 122G





W jej skład wchodzą: 
Sukienka 24G
Balerinki z cekinami 14G <-----swoją drogą myślałam że kosztowały najmniej 20G ale ok xd
Diamentowy diadem 21G
Rękawice ,,Zimowa opowieść'' Jest to rzecz z zimowego eventu ale są tak śliczne że nie mogłam ich nie dodać, swoją drogą może ktoś ma je 💓
RAZEM: 59G












To tyle, jeśli chodzi o stroje.
Teraz przejdę do narzekania:
A więc wkurzam się na tegoroczny event jest głupi ;c


Chyba nawet nie uda mi się zdobyć tej róży ;c
Co godzinę dostajemy 10 sympatii, oczywiście jeżeli jest się aktywnym wtedy dopiero uruchamia się licznik do następnych dziesięciu. A mi tak zależy na tym stroju ;c 
Można jednak zrobić ''bardzo łatwe'' zadania, aby dostać 50 sympatii.


Swoją drogą to już długi czas mam 25 poziom, ponieważ się poddałam ze zadaniami, ale jakiś czas temu znów zaczęłam je robić.
Tak, one są O-K-R-O-P-N-E





To ostatnie jest najgorsze, ponieważ ja jestem z tych, co nie mają sąsiadów, jedynie Marysiu.
Na to zadanie potrzeba aż 20 dni, boję się co będzie dalej, chyba że do tego czasu naprawi mi się.
Dobra już kończę z tym narzekaniem.
Mam nadzieję, że Ci się spodobała chociaż część i jeszcze tutaj zajrzysz.
Do następnego 😘

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

POWRACAM BEJBE

Dzień dobry! No więc jak już napisałam wyżej, powracam po półtorarocznej przerwie z nowymi pomysłami! Ostatnio trochę się pozmieniało,...