wtorek, 20 lutego 2018

Projekt twarzy

Ogólnie jestem dzisiaj ubrana:
Mega mi się ten ubiór podoba.
Dzisiaj przedstawię kawałek mojego awataryjnego domostwa.

Numer 1
Salon

 
Numer 2
Kuchnia


Numer 3
Klasa



Pokój tylko i wyłącznie stworzony pod lekcje WDŻ. Powstał x czas temu. Pamiętam tutaj te mega akcje. Dużo fantastycznych ludzi tutaj poznałam.

Numer 4
Eventy Walentynkowe



Wystrój tego pokoju jest w całości wyposażony przez meble z dwóch eventów walentynkowych, niestety nie pamiętam z jakich lat.

Numer 5
[brak danych]



Kilka dni temu nudziło mi się i stworzyłam te cacko.
Nie mam bladego pojęcia, co przedstawia ten pokój.
Ale mi się podoba.

W ogóle to stwierdziłam, iż zaprojektuję kilka twarzy postaci damskich.
Oto moje propozycje:

1

Włosy:11G
Brwi: 405S
Cienie: 2G
Oczy: 5G
Starsy: 2G
Róż: 500S
Usta: 3G
RAZEM: 905S i 23G

2


Włosy: 12G
Brwi: 1G
Cienie: 2G
Oczy: 5G
Róż: 2G
Usta: 3G
RAZEM: 25G

3

ycia
Włosy: 760S
Brwi: 1G
Oczy: 500S
Róż: 500S
Usta: 735S
RAZEM: 2495S i 1G

Ten ostatni jest dla bardziej dla graczy początkujących, bądź tych, którzy chcą się wyróżnić.

A teraz opowieść mojego życia:

Zacznijmy od tego, że mam 27 poziom (tu miejsce na oklaski).
Mam dwa zadania, w jednym muszę wydać 200 tyś. silverów (już wydałam ponad 1/4) i 20 goldów (tu wydałam ponad połowę), natomiast w drugim zadaniu muszę zjeść ze swojej lodówki 30x i ukraść komuś 15x. To znaczy 28 levelu Klaudia nadchodzi!

I mam 220 sympatii. Smutno mi ;c

Ogólnie już na tym blogu wybiło 40 wyświetleń (WOW)
Szczerze to myślałam, że będzie maksymalnie pięć.
Ale się cieszę. Heh chyba reklamy we wydarzeniach się opłacają. 


Dobra już kończę.
Do następnego ;*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

POWRACAM BEJBE

Dzień dobry! No więc jak już napisałam wyżej, powracam po półtorarocznej przerwie z nowymi pomysłami! Ostatnio trochę się pozmieniało,...