piątek, 23 lutego 2018

Projekt twarzy #2

Dzień dobry (także ten... no... bardzo oficjalnie)
Dzisiaj zrobiłam cosplay początkujących graczek.


Pięknie cnie? 

Czy zaczynasz grać (jeżeli się tutaj znalazłaś to wątpię), bądź czy robisz nowe konto i chcesz na początku jakoś wyglądać?
Trafiłaś w sam raz! 
Ponieważ dzisiaj przedstawię wygląd twarzy dla początkujących graczy (lub dla tych, co chcą się wyróżnić).


O ile pamiętam, chyba ja tak wyglądałam na początku, jednakże nie jestem pewna, ponieważ było to x czas temu.

Włosy: 310S
Brwi: 80S
Oczy: 180S
Usta: 130S
RAZEM: 700S

Poniższy awatar zatytułowałam:
Hej mam 10 lat udają, że mam 18, więc chcesz się ruch*ć?


Czy tylko mnie irytują takie niewyżyte, zakompleksione dzieciaki/nastolatki co udają zboczeńców?
To jest okropne!
Nie, że nie mam dystansu, aczkolwiek pisanie we wydarzeniach np.: ,,Zapraszam na seksik'' jest głupie. 
Serio ;-;
Znaczy to bawienie się w "dorosłych" już od jakiegoś czasu nie jest tak popularne, ale jednak znajdują się jeszcze takie osoby. Niestety...



Włosy: 385S
Brwi: 95S
Oczy: 185S
Usta: 100S
RAZEM: 765S


Ten awatar zatytułuję: Mimi kce mi sje pic (dla nieogarniających: Mamusiu chce mi się pić)
Następna plaga na awatarii. Bawienie się w dom i udawanie pięciolatków (pewnie takie osoby mają normalnie maks 11). Największa popularność tego również minęła, ale możemy dalej spotkać takie osoby. Z drugiej strony trochę jest tutaj hipokryzji z mojej strony, ponieważ parę lat temu również bawiłam się w dom, jednakże aż tak bardzo nie przesadzałam jak niektórzy.



Włosy: 365S
Brwi: 55S
Oczy: 180S
Usta: 90S
RAZEM: 690S


Dalej to taka przeciętna postać.
Nie wyróżnia się niczym szczególnym.

Włosy: 330S < ogólnie one są mega 💖
Brwi: 95S
Oczy: 180S
Usta: 130S
RAZEM: 735S

Teraz idziemy do mojego gadania:
 A więc mam 29 poziom, nie mam pojęcia jakim cudem i brakuje mi 100 punktów do 30 levelu (przegryw).
Moje jedyne zadanie to, to, w którym miałam wydać te silvery i goldy.
Do wykonania tego zadania brakuje mi niespełna 70 tysięcy silverów.
A w moim budżecie jest 20 tysięcy, czyli muszę zbierać, ponieważ oprócz zadań z koła fortuny, innych nie mam.
Także no fanie :)
Żegnaj 30 poziomie :)

Pracowanie nic nie daje:
Na dworze jest na jednej zmianie 22 sztuki śmieci i za każdego posprzątanego dostajesz 7S
Więc za jedną zmianę ma się 154S w ogrodzie niewiele więcej.
Szczerze to brakuje mi momentu, gdy mogliśmy sprzedawać meble i ubrania w inwentarzu.
Na szczęście zostaje jeszcze prezent codzienny.

Może najlepsze jest, to że większość zadań, które robiłam od ostatniego posta to, to że musiałam psuć rzeczy innych graczy, bić ich i podkładać bomby.
W ten sposób popsułam CAŁE elektroniczne wyposażenie kilkunastu losowych graczy.
PRZEPRASZAM, za rozpiernicz.
I podkładałam bomby, tutaj było kilku graczy.
I taka fajna historia się z tym wiąże następnego dnia po podkładaniu bomb (dzisiaj) jedna laska napisała cytuję: ,,Suko jeszcze raz podłożysz mi bomby'' (<mam nadzieję, że nie przekręciłam).
Ja tam sorka, że miałam zadanie, a ona zniknęła. <tak, Klaudia to baaardzo fajna historia, jakże interesująca

Mam "aż" 380 sympatii fajnie cnie?
No więc, chyba nie zdążę (KLAUDIO! RACZEJ NA PEWNO!) zdobyć chociaż tej róży, ponieważ event trwa do 28 lutego stąd to wiem

A i nadal chamsko się reklamuję we wydarzeniach. Najlepsze jest to, że przez to, że wcześniej ktoś się sporadycznie reklamował, a przez to, iż ja można powiedzieć spamuję linkiem do bloga (jakoś trzeba się wybić) dzisiaj około 17 patrzę we wydarzenia i jest wysyp reklam. Nie mówię, że inni się nie mogą reklamować, ale to będzie dziwne, jeżeli za jakiś czas zamiast "normalnych" wydarzeń będzie wszystko typu: ,,Wbijaj na bloga" ,,Wbijaj na kanał" i będzie to po części moja wina.
Ale jak na razie dalej będę dalej się chamsko reklamować, dopóki nie zdobędę kilku stałych czytelników.

Dobra kończę

Do następnego ;*

















3 komentarze:

  1. Witam, moim zdaniem jesteś osobą, która ma wiele pomysłów i w dość dobry sposób je wykorzystujesz zakładając bloga. Zostanę na blogu i będę podziwiać jak ten blog się rozwija (na pewno tak będzie) Pozdrawiam //Marika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. ;) Od wczoraj czytam bloga i jestem mile zaskoczony. Przepraszam, że z Anonimowego, ale nie mogę się zalogować.
      /Diego

      Usuń

POWRACAM BEJBE

Dzień dobry! No więc jak już napisałam wyżej, powracam po półtorarocznej przerwie z nowymi pomysłami! Ostatnio trochę się pozmieniało,...