niedziela, 12 stycznia 2020

POWRACAM BEJBE

Dzień dobry!

No więc jak już napisałam wyżej, powracam po półtorarocznej przerwie z nowymi pomysłami!

Ostatnio trochę się pozmieniało, to znaczy gra jeszcze mniej ludzi (na ukochanym nk) oraz dodane zostały nowe przedmioty oraz opcje.

Nawet jestem pod wrażeniem nowych ubrań, są lepszej jakości, niż poprzednie.

Dodali również kluby oraz sklepy klubowe, dosyć naciągane, ale styknie.

Otwarcie własnego klubu kosztuje 100g.

Ja na przykład zainwestowałam w taki klub.
Wabi się [2137] Papieze.
Serdecznie zapraszam, jest to nowy klub, aczkolwiek pracujemy nad tym, aby się stale rozwijał.


Dobra kończę!
Do później 😽

2 komentarze:

POWRACAM BEJBE

Dzień dobry! No więc jak już napisałam wyżej, powracam po półtorarocznej przerwie z nowymi pomysłami! Ostatnio trochę się pozmieniało,...