środa, 21 lutego 2018

Ubiór #2

A więc znowu nowy wpis (WOW) 
Wyglądam jak jakaś niespełna rozumu, jednakowoż mi się tam podoba. ;D


I ogólnie mamy dzisiaj na awatarii przeceny!


Jest to kolekcja bunkier. Według mnie nie jest aż tak bardzo interesująca, aby doładowywać goldy.



Są jeszcze pojazdy. Pamiętam, jak mega chciałam garbusa ,,Laguna'', ale stwierdziłam, że prawie 300G nie jest warte rzadkich wypadów do kanionu (zauważając że teraz prawie nikogo tam nie spotkamy), a teraz ŻAŁUJĘ bo kosztuje 149G (ja z moich gównianych postanowień go nie kupię, ponieważ mam retro auto ,,Creazy Cherry'', a dwa to za dużo). 

Jeżeli chodzi o wydawanie goldów na ubrania to ja jestem BARDZO szybka.
Nie potrafię zbierać, dlatego postanowiłam zrobić zbieraj na kurtkę chelenge.

A mianowicie jest mowa o kurtce ,,Strojnisia''

Według mnie jest fantastyczna. 💓
Ale... z drugiej strony za tę cenę miałabym więcej również super rzeczy. Mogłabym uzupełnić niektóre stroje (np. Poison kiss, Błękitna gwiazda, Punk)

Nie no jest kurtka i przetestuję swoją wytrzymałość.
Będzie ciekawie, ponieważ będzie mnie wydawanie goldów mega korcić.
Teraz mój obecny stan silverów i goldów:


Tak tego mało, że aż śmieszne.

Ale koniec tego gadania i wracam do roboty!
Dzisiaj skompletuję stroje ze sklepu.


Wianek z chabrów: 70G
Koszulka ,,Flora'': 45G
Kurtka ,,Strojnisia'': 157G
Dżinsy: 17G
Tenisówki ,,Ne.oN'': 26G VIP
RAZEM: 315G


Spinka z kwiatkiem: 19G
Kolczyki z czarnymi brylantami: 6G
Suknia z diamentami: 70G
Trampki ,,Candy girl'': 36G VIP
RAZEM: 131G


Nie pytajcie ;*

Koronkowa bielizna: 10G
Bransoletka ,,Ne.oN'': 17G VIP
Szorty ,,Błękitna gwiazda'': 24G
Buty z klamrami: 30G
RAZEM: 81G

Teraz wracam do mojej nudnej gadki.
A więc:
Jutro mam kartkówkę z biologii, sprawdzian z angielskiego, rozprawkę na polski z lektury, kartkówka z chemii i konkurs ekologiczny (polecam). Ja natomiast zamiast się uczyć i robić pracę domową stwierdzam, że trzeba tutaj wrzucić notatkę. Chyba każdy kto musi zrobić jakieś nudne zadania zajmuje się wszystkim tylko nie tym na przykład oglądaniem ścian- ja tak często robię, to jest chore.

I dalej się reklamuję na wydarzeniach haha.

Dobra już koniec tego gadania!
Do następnego ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

POWRACAM BEJBE

Dzień dobry! No więc jak już napisałam wyżej, powracam po półtorarocznej przerwie z nowymi pomysłami! Ostatnio trochę się pozmieniało,...