wtorek, 27 lutego 2018

Projekt "Top model"

Witam
Z okazji, że blog został wyświetlony ponad sto razy postanowiłam, iż na blogu będą pojawiały się regularnie wpisy.
To znaczy w soboty i niedziele.
Czasami pojawi się coś w środku tygodnia.
O nieobecnościach postaram się wcześniej poinformować.

Em... więc dzisiaj zrobiłam cosplay Marysiu (ta "osoba" co jest w samouczku u dziewczyn)

Strój


Złota spinka: 4G
Bursztynowe kolczyki: 12G
Suknia koktajlowa ,,Bordo'': 58G
Złota bransoletka: 12G
Buciki ,,Bordo'': 37G
RAZEM: 123G

Twarz


Niestety nie ma takich włosów jakie posiada Marysiu.
Więc załóżmy, że na dzisiaj zmieniła fryzurę.

Włosy: 12G
Brwi: 405S
Starsy: 3G
Oczy: 5G
Cienie: 2G
Róż: 2G
Usta: 3G
RAZEM: 405S i 27G

Prawdziwa Marysia


Całość cospay-u to 405S i 150G

Czekam, aż powstaną bliźniaczki tego bota haha.

Lubisz grać w tak zwane "top model" na awatarii?
Jeżeli tak, to dobrze trafiasz.
Dzisiaj inspiracje do strojów na top.




Diamentowy diadem: 21G
Kolczyki ,,Arystokratka'': Są za S nie pamiętam ile, są dostępne jedynie w okresie Halloween 
Kostium ,,Diablica'': 3050S i on również jest dostępny w okresie Halloween 
Przezroczysty peniuar: 8G
Buty ,,Punk'': 33G
RAZEM: 62G i 3050G + x S za kolczyki



Te ubrania można kupić u projektanta

Kapelusik ,,Vintage'': 100G
Sukienka ,,Vintage'': 190G VIP
Pantofle ,,Gloria'': 100G
RAZEM: 390G

Troszku drogo, ale słodko 💓



Chyba lepiej imprezować w takim stroju niż sukni i szpilkach.
Cnie?

Okulary ,,Czarny kot'': 7000S
Koszulka ,,Military'': 16G
Bluzka ,,Poison kiss'': 14G VIP
Szorty ,,Poison kiss'': 20G VIP
Baletki z cekinami: 14G
RAZEM: 7000S i 64G


Połowa nie wyłudzaczy (kiedy mogło się jeszcze dawać prezenty i pieniądze z tego samego IP przez małżonków) nie miało nigdy ślubu.
I co wtedy zrobić?
A no można na czyjś.


Welon ,,Assol'': 25G
Suknia Ślubna: 40G
Bukiet panny młodej ,,Assol'': 40G VIP
Buty ,,Anastasia'': 1500S
RAZEM: 105G i 1500S


Hehe zazdrośnica: ,,Ale Małogśka! Ja chciałam tego kasiastego. Coo? I jeszcze kupił ci Vip-a na 20 dni?! Nienawidzę cię!''

Kolczyki z diamentami: 13G
Czarna suknia koktajlowa: 44G
Sandały ,,Lilia'': 35G


Może najlepiej na czarnoskórego człowieka .


Okulary ,,Jelly'': 17G
Motylkowy top: 43G
Szorty ,,Błękitna gwiazda'': 24G
Tenisówki ,,Freedom'': 15G
RAZEM: 99G



Okulary ,,Czarny kot'': 7000S
Kolczyki ,,Freedom'': 490S
Szkolny mundurek: 15G
Przezroczysty peniuar: 8G
Buty ,,WOW'': 1700S
RAZEM: 9190S i 23G


Tutaj bądźmy troszeczkę kreatywni ;*


Hah striptizerka.
Raz za to wyleciałam ;c 
Ale bez ryzyka nie ma zabawy ;*
Słodko cnie?

Diabelskie różki: 6G
Komplet bielizny: 8G
Peleryna ,,Diablica'': Jest za G, ale nie wiem za ile. Jest dostępna jedynie w okresie Halloween
Widły ,,Diablica'': jak wyżej
Buty ,,Punk'': 33G
RAZEM: 47G + x G za diablice


To takie typowe na topach.

A więc najpierw trzeba zastanowić się na jaką randkę idziemy. 
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jak na topach bywam, to zazwyczaj ubieram się w czerwoną sukienkę i ten czerwony kwiat do włosów.

Ale może coś innego tym razem?


Panie i panowie! 
Przedstawiam Wam dziewczynę z ulicy.
Lepiej z nią nie zadzierać, bo może to się nie najlepiej skończyć. 

Kolczyki ,,Gwiazda rocka'': 22G VIP
Koktajlowa suknia z kokardką: 67G
Kij: 50G VIP
Pantofle ,,Poison kiss'': 44G VIP
RAZEM: 183G


Dla niektórych to zmora, a dla innych zbawienie. 😜


Słodkie 😻

Korona wróżki Williny: 45G
Tatuaż ,,Lilia'': 39G
Suknia wieczorowa: 99G VIP
Kozaczki wróżki Stelli: 25G VIP
RAZEM: 208G

Mam nadzieję, że coś się spodobało.

Teraz moje nudne gadanie:

Ten wpis miał być opublikowany w sobotę, ale nie miałam zbytnio czasu dokończyć.

A więc jak już wcześniej wspomniałam wybiło tutaj ponad 100 wyświetleń.
WOW
Mega się cieszę.
I jeszcze kilka osób mnie zaczepiło na awce.
I mówiło, że czyta mojego bloga.
A ja za każdym razem mega się szczerzyłam.
Heh to jest słodkie.
💓💓💓
Pozdrawiam wszystkich.
;*
Dobra już kończę 
Do soboty !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

POWRACAM BEJBE

Dzień dobry! No więc jak już napisałam wyżej, powracam po półtorarocznej przerwie z nowymi pomysłami! Ostatnio trochę się pozmieniało,...