środa, 25 kwietnia 2018

Projekt twarzy #8

Witam szanownych czytelników!

Wiem, wiem znowu mnie nie było, jednakowoż teraz będę regularnie (przynajmniej będę się starała)

💖💖💖

Z racji, iż zostało ostatnio dodane nowe owłosienie do gry (18.04).
Dzisiaj zrobię projekty twarzy.


Jak widać doszła nowa fryzura o wartości 32G.
Mojej postaci to nie pasuje bo wyglądam tak:


Dziwnie...

Ale wracając


Włosy: 32G
Brwi: 380S
Oczy: 500S
Cienie: 465S
Starsy: 5G
Róż: 2G
Usta: 3G
RAZEM: 42G i 1345S

Kolejna fryzura, na którą chyba się skuszę kosztuje niebagatelne 33G.

JA wyglądam w tym oszałamiająco!


Pięknieee tylko zmyć makijaż 😍

Przechodząc do projektu...


Awatar powyżej mega mi się  podoba.
Chętnie się skuszę na zmianę stylu.

Włosy: 33G
Brwi: 5G
Oczy: 4G
Starsy: 5G
Róż: 3G
Usta: 5G
RAZEM: 55G

Przejdźmy może do męskiej części gry.

Widzimy tutaj fryzurę o wartości 40G oraz wąsy i brodę kosztującą 19G


Jeżeli chodzi o nowe dodatki to...
Połączenie tych włosów z owłosieniem wokół ust (niekoniecznie w tym projekcie) przypomina Taco Hemingway-a
Więc... Ja nie słucham muzyki (pomijając jazz), jednakowoż jest o tym człowieku ostatnio dosyć głośno.

Włosy: 40G
Brwi: 250S
Usta: 260S
Oczy: 3G
Wąsy i broda: 19G
RAZEM: 62G i 510S

Kolejną fryzurą dodaną  jest tak samo jak u pań jest łysina, kosztująca 33G


Chciałam, aby postać wyglądała jak taki gangster i...
Średnio mi się to udało
Prawdopodobnie przez ten jakże uroczy strój.

Włosy: 33G
Brwi: 1G
Oczy: 270S
Usta: 1G
Wąsy i brody: 12G
RAZEM: 47G i 270S

Okej to na tyle.

💖💖💖

Teraz zapraszam do mojego nudnego gadania:

A więc długo mnie nie było... nauka i te sprawy (plus leń i brak weny)

Nic ciekawego również nie mam do powiedzenia...
😞

Post baardzo naciągany.

Zważywszy na to co się teraz dzieje poszukuję autorów.
Sama na dłuższą metę nie dam rady.

A myślałam, że będę samodzielnym twórcą.

Szczegóły pojawią się w niedzielę!

Dobra kończę!

Do niedzieli 💝💝💝

2 komentarze:

  1. o kur... nigdy bym takich wyglądu nie chciała ...
    Nie masz stylu .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcę robić coś oryginalnego, ponieważ dzisiejsze awatary są bardzo podobne do siebie. :)

      Usuń

POWRACAM BEJBE

Dzień dobry! No więc jak już napisałam wyżej, powracam po półtorarocznej przerwie z nowymi pomysłami! Ostatnio trochę się pozmieniało,...