środa, 4 kwietnia 2018

Ubiór #5

Witam serdecznie moich czytelników.
Na wstępie powiem, że post będzie krótki znowu...
Jak chcesz wiedzieć więcej to zapraszam do mojej opowieści na dole postu...

Nie masz się jak ubrać?
Znudziły Ci się ubrania jakie nosisz?
Chcesz się wyróżnić z tłumu?
Nawet, jeśli nie to zapraszam do dalszej części wpisu.
Może Cię coś zainspiruje i razem podbijemy nowe trendy modowe na naszej grze 💞


Jak tutaj nie słuchać osoby wyglądającej tak 😏😜

💖💖💖


Ta piękna młoda dama przedstawia istną królową każdej imprezy...
Kto wie kim będzie za jakiś czas...
Klaudio, czas na zmiany no nie?
Haha

Złoty diadem: 80G VIP
Strój ,,Safari": 30G
Tatuaż ,,Lilia": 39G
Kij: 50G VIP
Buty z klamrami: 30G
RAZEM: 229G


Teraz kreacja przedstawia prawdziwą kocicę każdej imprezy.
Cesarzowa świata wita 😜

Złoty wianek Stelli: 95G VIP
Maska ,,Śnieżna pantera": 30G VIP
Wspaniała peleryna: 14G
Suknia wieczorowa: 99G VIP
Kozaczki wróżki Stelli: 25G VIP
RAZEM: 263G


Tutaj mamy dosyć jaskrawe kolory.
No co?
Trzeba się jakoś wyróżnić.
Haha
Piękne?
Oczywiście!

Spinka ,,Ne.oN'': 25G VIP
Skrzydełka wróżki Stelli: 155G VIP
Koszula ,,Jelly": 43G
Spódnica ,,Lilia wodna": 70G
Spodnie ,,Ne.oN": 38G VIP
Szczepionka ,,P1NK R3B1T": 36G
Buty ,,Buntowniczka": 40G
RAZEM: 417G

Okej... i to wszystko :(

💖💖💖

Teraz porozmawiajmy...

Post dosyć krótki, ponieważ robię równolegle jeszcze 2 prace.
I... mam sprawdzian z fizyki, której nie ogarniam...
Muszę się uczyć. :(

W poniedziałek jadę wraz z klasą do Wrocławia i nie będzie mnie do środy.
Więc niedzielny post też będzie troszeczkę oklepany, ponieważ będę pisała dwa- na niedzielę i na środę.
Wczoraj miał się pojawić bonus, jednakowoż trudno się go pisze i... mam połowę, która nie zbyt mi się podoba :/
Bonusiku wyczekujcie po piętnastym kwietnia.
Jeszcze robię dosyć długi post, ale go też mam niespełna pół.
Jestem dosyć roztrzepanym człowiekiem.
Ale dobra dosyć tego!

Jeszcze tylko napomnę, iż zostałam samozwańczym bóstwem.
Jeżeli są krUlowe awatarii to czemu nie zrobić boga? 😏
Zaczął się spamik we wydarzeniach (ja tylko czekam aż znowu magicznie znikną...).
Więc sama dodałam wydarzonko:


Ogólnie wydarzonka na baardzo wysokim poziomie haha.

Dobra kończę!

Do niedzieli 👋😚

2 komentarze:

POWRACAM BEJBE

Dzień dobry! No więc jak już napisałam wyżej, powracam po półtorarocznej przerwie z nowymi pomysłami! Ostatnio trochę się pozmieniało,...