niedziela, 1 kwietnia 2018

Projekt twarzy #6

Dzień dobry państwu!

Przeglądając dzisiaj ten "idealny i nieskazitelny" blog zauważyłam, że dawno nie było żadnych projektów, dlatego dzisiaj przychodzę do Was z projektami twarzy.

Więc zapraszam...


Taki tam dzieciak ulicy...

Włosy: 17G
Brwi: 1G
Oczy: 270S
Usta: 260S
RAZEM: 18G i 530S


Czy tylko według mnie jest to mega creepy?

Włosy: 55G
Brwi: 2G
Oczy: 1G
Usta: 3G
RAZEM: 61G


Tutaj wykorzystałam jedne z najpopularniejszych damskich fryzur.
Szczerze powiedziawszy podczas całej mojej gry nigdy jej nie posiadałam.
Zbyt popularna i nieciekawa moim zdaniem...

Włosy: 10G
Brwi: 405S
Cienie: 3G
Starsy: 3G
Oczy: 3G
Róż: 500S
Usta: 3G
RAZEM: 22G i 905S


Osobiście spodobał mi się ten wygląd...
I nie drogi...
Klaudio, czy nie czas na zmiany?

Włosy: 4G
Brwi: 405S
Cienie: 3G
Oczy: 5G
Starsy: 3G
Róż: 500S
Usta: 3G
RAZEM: 10G i 905S

Okej to tyle, jeżeli chodzi o projekty...

💖💖💖

Przejdźmy do mego nudnego gadania:

Mamy dzisiaj prima aprilis plus chrześcijanie obchodzą Wielkanoc.
Osobiście liczyłam na koło fortuny pełne złota, ale coś nie pykło.
Szkoda...

Ogólnie przepraszam znowu za spóźnienie- chyba nigdy się nie wyrobię, jednakowoż staram się.
Dzisiejszy post miał być inny, niestety nie wyrobię się...
Dużo roboty...

Jeśli chodzi o event mam AŻ 124 uśmieszki (😒😒😒). 
Wydarzenie kończy się 12 kwietnia, może się wyrobię i zdobędę strój (marzenia).

Pamiętajcie posty są około 20 (ja i moje lenistwo...)

Dobra kończę!

Do środy 😏👄

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

POWRACAM BEJBE

Dzień dobry! No więc jak już napisałam wyżej, powracam po półtorarocznej przerwie z nowymi pomysłami! Ostatnio trochę się pozmieniało,...