środa, 16 maja 2018

Co teraz?

Tak...
Nie było bardo długo postów, a jeżeli już pisałam cuś to było to strasznie nieregularne.

-Postanowiłam, iż zrobię coś innego.
-Innego, czyli co?

 A wiec znajdziesz tutaj:
-Projekty pokoi,
-Modę uliczną (czekaj do soboty, a dowiesz się o co chodzi),
-Co dwutygodniowe konkursy z nagrodą VIP na 10 lub 20 dni,
-Moje przemyślenia,
-Nowości związane z grą,
-Czasami ubiór i projekty twarzy,
-I jeszcze więcej!

-Brzmi nawet ciekawie, ale kiedy będę się spodziewać twoich postów?
-To też już objaśniam:

Z uwagi na to, iż zaraz koniec roku, jest gorączka z ocenami i mam dosyć mało czasu dla siebie.
Więc... posty będą się teraz pojawiały raz w tygodniu, dokładniej w sobotę około godziny dwudziestej. 

Tym razem przysięgam, że będę regularna!

Dobra to na tyle.
Do soboty  💞

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

POWRACAM BEJBE

Dzień dobry! No więc jak już napisałam wyżej, powracam po półtorarocznej przerwie z nowymi pomysłami! Ostatnio trochę się pozmieniało,...