sobota, 19 maja 2018

Moda uliczna #1 & Przeceny

Dzień dobry! 
Jak już wcześniej wspominałam zaczynam nową serię.

O co w niej chodzi?

A więc stwierdziłam, iż będę pokazywać ciekawe awatary innych graczy, rzecz jasna po wcześniejszym uzyskaniu od tejże osoby zgody na publikację jego postaci. 

Dlaczego mam to robić?

Chcę Wam ukazać jak ubierają się gracze.
(Taak Klaudio bo my nie gramy i nie widzimy tego ludu)

Ogólnie możliwe, iż będę się kierowała jakimś tematem i szukała pod niego postaci.

Więc może pokażesz już te awatary?

Więc zacznę od mojej postaci.


A teraz pan o bardzo ciekawym nicku 😜


Dalej może przejdźmy do postaci z facebooka:








Dziękuję wszystkim graczom za pozwolenie udostępnienia ich wyglądu (z wyjątkiem Klaudii mu nie dziękuję 😘)

Dobra to na tyle, mam nadzieję, że Was tym chodź troszeczkę zainteresowałam.
(Następnym razem postaram się być kreatywna)

Teraz przejdźmy do drugiej części posta:

A więc w grze mamy dosyć ciekawą wyprzedaż.
A mianowicie promocje na cały asortyment projektanta i statusy VIP:

Zacznijmy od statusów:



Jest to dosyć kusząca oferta hah.

Dalej zapraszam do przecen u projektanta:
















Przyznam się, iż skorzystałam z promocji od projektanta.
To znaczy kupiłam trzy sukienki ,,Elisabeth"oraz sukienkę ,,Łagodność''.<Taa jakby kogoś to interesowało

Teraz zapraszam do mojej nudnej gadaniny:

Więc, będę teraz regularnie pisać

KONIEC<Ale dużo jesteśmy pod wrażeniem xd

Jutro ogłoszę konkurs na VIP na okres DWUDZIESTU DNI
Więc... zapraszam jutro o godzinie 21!
Dodając jeszcze konkursy będą się pojawiały co dwa tygodnie (możliwe będą zmiany o których będę informowała).

Dobra kończę!
Do jutra 😘👋

1 komentarz:

POWRACAM BEJBE

Dzień dobry! No więc jak już napisałam wyżej, powracam po półtorarocznej przerwie z nowymi pomysłami! Ostatnio trochę się pozmieniało,...